מערכות סולאריות לעסקים

כששואלים בעל עסק מה הן ההוצאות השונות שלו, במקודם או מאוחר הוא יגיע לחשמל כהוצאה מרכזית שגובה ממנו מחשבה ניכרת, כשלא מעטים העסקים שמתפשרים על שימוש במיזוג אוויר או מקפידים ביתר שאת על כיבוי אורות בשל העובדה שמדובר בהוצאה כבדה שמשפיעה רבות על העסק.
הסיבה לכך היא באופן טבעי צריכת החשמל הרחבה שיש לכל עסק באשר הוא, בין אם מדובר בהפעלת משרדים רחבים שנמצאים בהם עשרות ולעתים מאות עובדים, ובין אם מדובר בעסקים שלאור משלח ידם הייחודי חשמל מהווה כלי בלתי ניתן להחלפה.

אך מנגד, פתרון חדשני שקורם עור וגידים בשנים האחרונות יכול לשנות את המציאות הזאת מקצה לקצה – כאשר בית העסק מתקין מערכות סולאריות לעסקים המאפשרת לו להפוך את החשמל מהוצאה – להכנסה, כמו שמיד נדגים בעמוד זה.

מהי מערכת סולארית?

בהמשך לכך, מערכת סולארית היא מערכת שבמסגרתה מומרת קרינת השמש לכדי אנרגיה חשמלית, כזו שמפעילה את כלל מערכות העסק ושהפקתה עד כה נעשתה בעיקר באמצעות שריפת דלקים מזהמים אשר לא רק שהינם יקרים ומתייקרים, אלא גם משפיעים רבות על הסביבה.

בנוסף לכך, השימוש במערכת סולארית לא מתאים לכל מקום על פני כדור הארץ, כאשר ישנן מדינות רבות בעיקר באירופה אשר פונות לאלטרנטיבות אחרות על מנת להפיק חשמל, כדוגמת טורבינות רוח או תחנות הידראוליות שעושות שימוש בהיבטים אחרים של הטבע כמו זרימת מים או משבי רוח על מנת לייצר אנרגיה.

לייעוץ מקצועי ופרטים נוספים – השאירו לנו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!

למה דווקא מערכת סולארית? הדרך לעצמאות אנרגטית בישראל עוברת דרך השמש

בהמשך לכך, לאור מיעוט הנהרות בישראל כמו גם היותנו מדינה שאינה ידועה בשל הרוחות החזקות או התכופות שלה (עקב היעדר החיבור לאוקיינוס רחב), הדרך של היושב בציון לרתום את מקורות הטבע לטובתו האנרגטית היא דרך השמש, זו שנמצאת ופועלת במחוזותינו שעות נוספות.
כלומר, בישראל יש חשיפת שמש חסרת תקדים לעומת מדינות היבשת הכחולה, כאשר מדובר בעובדה שבזכותה אנחנו יכולים דרך אותם לוחות סולאריים להפוך את ימי השרב הרבים בישראל למכרי אנרגיה (וכסף) עצומים שצפויים (על פי הצהרות משרד האנרגיה) לשמש בעתיד את כלל המשק העסקי והפרטי כאחד בעתיד הקרוב.

או במילים אחרות, בגלל מזג האוויר הישראלי, מערכת סולארית משמשת כמקור אנרגיה זול, בלתי נגמר וכזה שהפקתו היא לא רק אינטרס סביבתי – אלא אינטרס כלכלי מובהק לכל עסק באשר הוא, כמו שמיד נראה.

למה לשלם על חשמל אם אפשר למכור אותו?

בנוגע לאינטרס הכלכלי המובהק שקיים בהקמת מערכות סולאריות לעסקים, כיום מתאפשר לכל בית עסק באשר הוא (כמו גם בית פרטי) לא רק שלצרוך חשמל חינם באמצעות שימוש במערכת סולארית אלא אפילו למכור אותו לחברת החשמל!

לכן, גם אם העסק שלכם הוא חוות שרתים ענקית, משרד עורכי דין, או כל נכס שיש לו שטח פנוי לטובת הקמת לוחות סולאריים על גבו – באמצעות התקנת מערכת סולארית תוכלו לצמצם עד כדי להעלים לחלוטין את ההוצאות שלכם עבור חשמל ואף להפוך אותו לאמצעי הכנסה פסיבי קבוע!

אתם אפילו לא חייבים לשלם על המערכת הסולארית עבור העסק שלכם

בנוסף לכך, לאור העובדה כי ההכנסה מהקמת מערכות סולאריות לעסקים היא עובדה קיימת וכזו שניתן לראות כי מיושמת ביתר שאת במגוון רחבי הארץ – מתחנות דלק ועד משרדים ואפילו עסקים קטנים פרטיים, כיום ישנם מספר רב של אפיקי מימון חיצוניים שלא מצריכים ממכם לשלם אפילו בשל הוצאות התקנת ועלות המערכת.

כלומר, כיום גורמים בנקאיים רבים יהיו מוכנים לממן עבורכם את כלל המערכת בתמורה לקבלת ההכנסות כתוצאה מרווחי מכירת החשמל לאחר מכן, כאשר למעשה מדובר בהתקנה שלא עולה לכם דבר ומאפשרת לכם להתנתק לחלוטין מהוצאות החשמל, אף על פי כי לאלו שכן מסוגלים להרשות לעצמם את העלות עצמה מומלץ לשמור על העצמאות הכלכלית וכלל הרווחים שנלווים לה.

התקנת מערכות סולאריות לעסקים היא אינטרס ראשון במעלה עבור כל עסק

כמו שאפשר להבין מהכתוב לעיל, גם אם העסק שלכם הוא מתחום המזון וגם אם מתחום ההייטק, גם אם מדובר בעסק קטן ומשפחתי וגם אם בתאגיד רחב ידיים – התקנה של מערכות סולאריות לעסקים היא אינטרס ראשון במעלה שיכול לחסוך ואף להרוויח עבורכם הון חסר תקדים.

בנוסף לכך, כשלוקחים בחשבון את ההשלכות של צמצום צריכת החשמל המזהם והמסר הסביבתי החיובי שעובר בעקבות הצעד, כמו גם הפוטנציאל העצום של שעות אור וקרינת שמש בישראל – מדובר בצעד מתבקש וכזה שיפה לעשות אותו שעה אחת קודם.

רוצים לשמוע עוד?

השאירו לנו פנייה ונשמח לעמוד לרשותכם